Search

.

Content

Tentang blog

Ini adalah blog peribadi saya. Segala pendapat yang dinyatakan adalah idea dan rekaan saya sendiri. Jangan menganggap bahawa anda mengenali saya kerana anda membaca blog ini secara kebetulan. Diharapkan anda menghormati sy dan tidak menjadi penyiasat psiko. Semua pandangan atau pendapat yang ditulis dalam blog ini adalah peribadi dan milik sy sepenuhnya. Sy berhak mengawasi agar menghormati sensitiviti, agama dan politik.

Terima kasih,
Hazlynda Kushairi


#Chanteks

Saturday, 25 September 2010

Ini Perempuan Jujur

Salam peeps!

Just a teaser ek, on how we meet and why i cried last nite *with yaya*

Get to know her, kenali hati budi die, walaupon kadang-kala otaknya agak out tapi benar, ini perempuan jujur.

The first time we met at SACC Mall. Dengan slumber, masing² dari wedding yang berlaenan, kebetulan nak ke Shah Alam, i drop by to meet up IPJ - Nawal. Mase ni belom jumpe Yaya and Huda. Kalau jumpe berempat, ribut taufan. And i have no reason why we called ourselves - soulsisters!

The reason why i creid last nite sejurus selepas dauh lafazkan nikah adalah kerana Yaya yang buat sy nanges. naaaahhh..... we are closed. kalau tak di belog, di fesbok, di email, di skype, di ym, di telefon sentiase ade je dorang. Serious, sy rase kehilangan, bile sy susah, bile sy berduka, bile sy gelisah, who do i turn to? Bff sudah bersuami and anak, i only have them. Mase Nenda admitted, mereka yang tenangkan sy. How cool they are? Allah je yang tahu. Im glad, blissful to have them as my closest friends :D

Here are few pics taken mase kami bersama :D Next week, Yaya pulak and I'll be preparing alone *eh, sadis tahu?*

Bottom from my heart, i love them!








To all bloggers yang sy sempat jumpe, hug and kiss HAHA,
Sy nak mintak maaf kalau ade yang terasa dengan kekasaran, ke'over'an, keslumberan dan segala yang menyakitkan hati korang semlm. Dah maafkan, sila tag ai di fesbok HAHA :D Jumpe korang lagi ek - insyaAllah. keep in touch!

p.s// abg wira sangat sporting!!!

13 komentar:

ceklala says:
at: 25 September 2010 at 14:08 said...

waaaa...giler sedih xdpt p weds nawal mlm td..bnyk mende xsettle semlm babe..sian aku huhu...tdo pun 2 jam je ni tau!huhu...btw korang nmpk sweet 2gether ;)

bride2wife says:
at: 25 September 2010 at 19:09 said...

lyndaaaaa...nak gambar kahwin nawal pleaseee!!! hehehe...

missbutterfly says:
at: 25 September 2010 at 19:22 said...

aku tunggu abg wira,peveyhack n cst upload..tak sabar.hahaha

♥♥relyza♥♥ says:
at: 26 September 2010 at 00:21 said...

nasib muka ko mmg senang di-cam. hehehhe aku semalam kepenatan sgt2. diri lama sket dah sakit kaki. tu duduk jaga air. ko tak jaga cendol ekkk

♥ balkidz_hunny ♥ says:
at: 26 September 2010 at 09:41 said...

yeah babe..i know how it feels bila rasa macam hilang org yg rapat dengan kite, BFF i mean :)
ko memang patut rase sayu n sedih itu okeh! cool babe..
btw, nice meeting u too..XOXO..next time kite jumpe lagi ehhh..bleh gelak2 sakan..

0sh!Nz d' sen0r!ta says:
at: 26 September 2010 at 12:03 said...

alololo.. cian sis ye. takpe2.. mesti dorang akan sentiasa ade bile sis perlukan mereka. believe me! once kite da kawan rapat ngan orang tu, mereka selalu ade same2 ngan kite.

harzharun says:
at: 26 September 2010 at 12:06 said...

ok...panjangnya intro sblm cite sal kawen nawal yg sebetulnya nih..hehe...

owhhh..ko pong nangis...ngata yaya kunon...aku ingt yaya je yg nangis bila ko bgtau dlm fb tu..rupanya ko turut melodramatik jugak..hihi

pasni, turn yaya...kompem ko nangis jugak....xpe, xlm dah pun turn ko kan...

hurmmm, aku pun x sangka ble jd baik dgn kwn blogger walaupun x pernah kenal sebelum ni...malah, xde kaitan hidup dan mati pun sblm ni...tp bila dah selalu kongsi apa saja, jd geng kan...

apa2 pun, aku masih mnunggu hapdet wedding nawal ok cik mek!

cik senah says:
at: 27 September 2010 at 08:57 said...

ermmm.. touching melihatkan keakraban kalian semua.. :)

lepaih sorang..sorang lagik kawan2 lynda naik pelamin nohh.. ( lepaih nie lynda pulakkk.. )


p/s: semoga persahabatan kalian berpanjangan sepanjang hayatt.. (aminn..)

NURUL says:
at: 27 September 2010 at 09:13 said...

touchingnyer keakraban rakan2 anda lynda :)

NahWaL says:
at: 27 September 2010 at 13:20 said...

i love you too.

titik.

tak mau cakap nanti air mata aku tumpah lagi.

Moose says:
at: 27 September 2010 at 15:06 said...

yaya mestikan buat pouty2 lips die tu. haha. next week aku nak tgk die buat pouty2 lips tu ke tak

♥ hazlynda kushairi ♥ says:
at: 27 September 2010 at 16:46 said...

LALA :
its ok. NAwal ngerti org busy macam ko. eh, aku lak tolong jawapkan. nanti kalau lepak² ngan NAwal (tu pon kalau die kat KL) jom le mek!

TAHIRAH :
ade² mek tunggu mlm ni ek? malas nak charge batery. mlm ni akan haplod di fesbok :D

JAJA :
aku tunggu ko punye dulu sbb ko snap banyak! HAHAHA :D mereke kasi teaser, ko pon nak teaser. moh le hapdet belog ko tu mek.

ANOR :
bukan aku le yg kene jage, cik belle yg kene jage tapi die ngelat - pandai tul budak ni HAHAHA :D aku agak ko mesti cam aku sbb muke aku sepesen je dlm gambo ni kan?

BH :
ko hutang aku byk gambo ni HAHAHA tak sabo nak tgk. yep babe, aku bukan sedih sbb die dah kaawen, aku sedih sbb terlalu happy utk Nawal. tu je :(

♥ hazlynda kushairi ♥ says:
at: 27 September 2010 at 16:55 said...

OSHINZ :
yes they are! sampai skrang dah kawen pon, pangai tetap same. tengah malam pon sms! HAHAHA :D

HARZ :
HAHAHA aku takleh tgk org nanges, kompem aku akan join sekali. aku cakapje weh, pastu tgk yaya dah bertakung, aku pon lagi la sayu. haishhhhhhh melodi patot dtg kaver story kami tahu? HAHAHA aku dah hapdet mek. lambat skit, kumpul gambo - curik sane sini HAHAHA :D

CIK SENAH :
kite tak rase kehilangan tapi kite akan rase terlalu happy bile die bahagia disampingsuami tercinta. takpa.... cik lynda ok ja. nanti time cik lynda, depa mai bukan ber-6 tapi ber-9. eh?

NURUL :
kami pon tak sangka dr belog, seakrab mcm ni. sbb b2b je yg memahami perasaan kite ek :D

NAWAL :
aku sayang korang!

MOOSE :
ko pergi ek wedding yaya? BESTTT!! tolong hug yaya utk aku ek :D owh yes babe, yaya bilang die sexay sebegitu HAHA :D - aku yg bilang sebenarnye HAHA

Stalking Me!

Kamsahameeda!

Spread the love

"Spread love everywhere you go: first of all in your own house. Give love to your children, to your wife or husband, to a next door neighbour... Let no one ever come to you without leaving better and happier. Be the living expression of God's kindness; kindness in your face, kindness in your eyes, kindness in your smile, kindness in your warm greeting."

by Mother Theresa

RH Pre-Wedding

RH Pre-Wedding
We enjoyed the moment! Just smile and the pictures will be awesome!

RH Engagement

RH Engagement
It was in year 2009. A small celebration between two families :)

RH Wedding

RH Wedding
Our experience working independently for the big day which fell on a very auspicious date, 1.1.11 *smile*

RH Saranghae

RH Saranghae
A story of our humble abode.

RH Travelogue

RH Travelogue
“Traveling – it leaves you speechless, then turns you into a storyteller.” – Ibn Battuta

Tabung Gajah

Inspirations

Buddies

They blog on weddings

They call me, Lunda.

The Writer

My Photo
hazlynda kushairi
Nama pendek, Lynda ;)
View my complete profile

Alhamdulillah

Alhamdulillah
Terima kasih, 4Weddingku!

RH Journey

Daisypath Anniversary tickers

February 2016

February 2016
We are featured in Impiana February 2016

June 2011

June 2011
We are featured in Pengantin June 2011

May 2011

May 2011
We are featured in Pengantin May 2011

April 2011

April 2011
We are featured in Pengantin April 2011

March 2011

March 2011
We are featured in Pengantin March 2011