Search

.

Content

Tentang blog

Ini adalah blog peribadi saya. Segala pendapat yang dinyatakan adalah idea dan rekaan saya sendiri. Jangan menganggap bahawa anda mengenali saya kerana anda membaca blog ini secara kebetulan. Diharapkan anda menghormati sy dan tidak menjadi penyiasat psiko. Semua pandangan atau pendapat yang ditulis dalam blog ini adalah peribadi dan milik sy sepenuhnya. Sy berhak mengawasi agar menghormati sensitiviti, agama dan politik.

Terima kasih,
Hazlynda Kushairi


#Chanteks

Thursday, 16 December 2010

This is our PWS

Salam peeps!

Yeay! Syukur alhamdulillah. Akhirnya sy berjaya edit PWS kami yang telah diambil oktober lalu. Masih ingat entry sy yang ini - Our PWS *wink* Dalam entry tu, sy hanya memasukkan beberapa keping gambar PWS kami, tidak semua kerana, gambar perlu di'edit' dahulu :D

Gambar-gambar PWS yang diambil, bukan untuk hiburan atau paparan blog dan facebook semata-mata. Sy akan menggunakan gambar-gambar ini untuk slide presentation, labels, facebook & blog countdown, guestbook dan bunting (tidak akan digunakan - ada cerita disebalik ini). Lihat, 1001 benda yang boleh kita manfaatkan supaya gambar ini tidak dipersiakan.

Tanpa membuang masa mata kalian membaca bebelan sy ini, marilah kita menjamu mata untuk breakfast pagi ini :D Sila jangan muntah.




































Kan sy sudah bilang? Banyak dan letih jari kene scrool down - tidak mengapa, senaman jari di pagi hari. Tinggal lebih kurang 2 minggu lagi sebelum majlis. Keadaan semakin huru-hara, kacau-bilau, kelam-kabut. Adakala dimarahi dan disalahkan tetapi jangan cepat melatah, nanti jadi anak derhaka. After all, sy sedar, bonda berbuat demikian untuk sy juga. Redha. Berserah. Tawakal. Berdoa.

Amin.

much love,
hazlynda

40 komentar:

cik senah says:
at: 16 December 2010 at 08:33 said...

salam cik lynda..

alahaii.. suwittnya gamabq PWS ampa niee.. jeles betoi chek tgk.. ermm.. tatau lah chek leh buat PWS ngan en. tunang.. coz kami nie agak camera shy skit.. but, bila tgk bakal pengantin pakat ada PWS.. hati nie.. teringin gak nak ada PWS sendiri...

huhu!! tgk arr nnt.. try pujuk en. tunang.. (harap2 dia mau arr.. hehehe)

hana yoriee says:
at: 16 December 2010 at 08:34 said...

seronoknye tgk pws korg!! =)

bitsANDpieces says:
at: 16 December 2010 at 08:41 said...

wow. u surely know how to pose! and im sure u will have a great time posing depan daniel. :)
2 weeks ha? time really flies.

Mawar misswateva says:
at: 16 December 2010 at 08:53 said...

sumpah cute+comel!!!
heeee..suke la yang tgk ur PWS..
u sgt pandai posing okkkk..
suke..sukeee..sukeeeeeee..

"cikkin" says:
at: 16 December 2010 at 09:06 said...

salam..nice!! cantek!!best nye tgk kamu & hubby 2 be..best tgk org yg pandai posing..menjadi je gambo..suke ur idea gune chalkboard tu..=)
good luck for ur wedding..2 weeks 2 go..gambate!!

NURUL says:
at: 16 December 2010 at 09:13 said...

semua gambar cantik2
bakal hubby lynda pun mmg mcm farid kamil :)

shukrin farahdiba @ ceklala says:
at: 16 December 2010 at 09:23 said...

i suke!!rase nk nangis bile tgk pic2 ni n words yg ade...siyes nih...mase slide nk siap2 tisu!kang nangis susah!hahahah...gud luck dear..:)

juneHalim says:
at: 16 December 2010 at 09:29 said...

sume suka!!

ally says:
at: 16 December 2010 at 09:44 said...

comelnya linda..lagi2 bila ikat rambut cam tu..comel..comel..comel...

harzharun says:
at: 16 December 2010 at 09:55 said...

mek!!..pasni kalo aku nak cr quotes sal love2, pasti aku masuk sini!..hehe

suweeet la ko...suke...sbb tu, aku konpius bila ko marah ke, ko sedey ke...sbb dlm kepala aku, ada gambaran ko suweet je...otak aku xle nak proses bayangan bila ko dlm mood lain walaupun aku tau manusia mmg byk mood nya..hehe..

jadi, sentiasalah suweet2 camni n hepi2 selalu...

jgn serabut2 sgt sal kawen tau...ko dah buat the best...xsabar aku nak gi wedding ko...hehe

BitBitterButter says:
at: 16 December 2010 at 10:29 said...

so pretty!
n u r so creative~
just link u.
cant wait to see ur wedding pics. sure nice.

farahfatihah says:
at: 16 December 2010 at 10:38 said...

warghhhhh mek aku meroyan jap!!! cantik2 pic kamu ni!!!!!! best2!

♥ hazlynda kushairi ♥ says:
at: 16 December 2010 at 10:42 said...

CIK SENAH :
cheq pon tak rancang nak p amek gamabq ni. aduih, takleh cakap utara, tak sedap bunyinye. lynda pon tak rancang ni semua, kebetulan rabu tu baru p carik baju n chalkboard, yg lain ape ade kat umah n tmpt kejadian HAHAHAHA masih dirahsiakan disini :D

HANA :
tengs dear >.<

HEED :
im not shy if sumone who captures this is our friend. but on the big day, im afraid... with DZ, the crowds and of course, i cant pose like kan kan kan :(

MAWAR :
Ya ampon, pose depan kawan memang best tak perlu malu tapi razmie mmg pemalu HAHA lama utk warm up pastu baru die ok :D

CIKKIN :
just grab whatever yang ade time tu, sanggup bawak bar chair dari rumah HAHAHA idea ni spontan je mek.

MAMA RAINA :
Ya ampon... nurul suka tau ckp razmie mcm tu, kalau die bukak blog lynda arini, mlm kang mesti die tanye n perasan. eiiii perasan skit pakcik tu.

LALA :
u see happiness kan dlm razmie? itu yang aku dapat. kebahagiaan ni yg aku nak hingga ke akhir hayat. doakan utk kami ye la? aku baru nak tido 7.30 tadi, ko sms, teros bangun balik! warghhhh ngantok!

JUNE :
tak suke kamu tak boleh dtg :(

ALLY :
alaaaaaa ikat rambut nampak mcm tua, pakai hairband mcm muda mudi skit HAHAHA :D

HARZ :
aaaaaaaaaahhhhhhhhh ko, sbb sms ko pagi tadi sampai 2 sms yg buat aku bangun dari tido tauhu? HAHAHAHA :D mek, ade kala aku tauhu perasaan marah tapi marah aku sekejap je, 2/3 jam then ok balek :D lagi 21/22 jam aku happy mcm yg ko kenal dulu HAHAHAHAHAHAHA :D tak serabut ahhh... byk diy tak siap lagi, itu aku serabut!

♥ hazlynda kushairi ♥ says:
at: 16 December 2010 at 10:43 said...

bbb :
tengs babe. wedding? too many to handle and i dun know whats the outcome :(

FF :
jgn meroyan plis. nanti jadi ketua blogger ek? HAHAHA

fareezan says:
at: 16 December 2010 at 10:50 said...

eceh.gnbo2 last mcm amik gnbo koperat.. slide show sape buat?

♥ hazlynda kushairi ♥ says:
at: 16 December 2010 at 10:53 said...

BEJAN :
ecehhhhhhh idea tu yg aku suke, ayat tu yg aku paaaaaaaaling suke weh! ko nak buatkan slide utk aku? foc?

missbutterfly says:
at: 16 December 2010 at 10:55 said...

im sure u gonna have beautiful wedding..dont worry..kita dah plan and hopefully everything is according to the plan. and psl mak tu..hehee..biasa la kot. terover excited mungkin? hehehe

reena says:
at: 16 December 2010 at 13:06 said...

Skali tgk, your fiance nampak macam Farid Kamil :)

Fatin Fairuz says:
at: 16 December 2010 at 13:29 said...

waaa..sungguh santeks okey..best2..;)..tunang u cam muke opis mate i ;)

Fatin Fairuz says:
at: 16 December 2010 at 13:29 said...

waaa..sungguh santeks okey..best2..;)..tunang u cam muke opis mate i ;)

Anonymous
at: 16 December 2010 at 13:32 said...

bejan dtg nak carik idea la 2.joms jan buat pws ko lak.jgn ko pms dahla

Byzura Mj (By) says:
at: 16 December 2010 at 13:54 said...

best! tapi by ni malu2 kucing...meowww.. so tatau lagi nak mcm mana -__-"

LisaLisut says:
at: 16 December 2010 at 14:32 said...

hi lynda.coolnye.my god.sebijik mcm muka Farid Kamil! hihi

amani.. says:
at: 16 December 2010 at 16:45 said...

sgt liiiiikeeeeee ur blog..of coz the newest was ur PWS..
wish u all the best for ur wedding jgn tnsion2 ok nnt x tomei hehehe..
i'm new here jgn lpa fllow2 ek..

sumpit says:
at: 16 December 2010 at 17:37 said...

alalalalalala, comelnya...

Leonora Halim says:
at: 16 December 2010 at 19:43 said...

sayaaaaaaa sukaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

si kecil says:
at: 16 December 2010 at 20:11 said...

cantiknye tulisan ko!!!!!!!!!!!!

bestnye wording!!

pinjam chalkboard!

♥ hazlynda kushairi ♥ says:
at: 16 December 2010 at 20:16 said...

JAJA :
the one that i love the most is bonda. aku takot bile sah jadi isteri razmie, air mata aku takleh nak control, huwaaaa further more, mak aku cume ade aku je :( sadis. jumpe mlm tu ek. lobyu!

REENA :
sekali tengok je babe, banyak kali tengok, rupa razmie gak, kalau tukor jd aaron aziz - wallah! HAHAHA

FATIN :
phew... selamat tunang sy tak keje office. die ade office tapoi dlm sebulan, 25hari kat site. office kamu dimana? mane tau betul ke kan?

AJEWEN :
kalau bejan buat pws, aku nak ikut, nak jadi art director, or else, kang........... pms berlarutan!

BY :
tak perlu carik idea, yang penting, keserasian dan persamaan antara kite dengan pasangan. jadi diri sendiri, pasti boleh! all the best. mcm kami ni gila-gila tapi bile depan camera, 2-2 gila kuasa.

LISA :
Ya Allah, tang mana pon taktau lah. muke farid kamil licin, hensem HAHAHA ni gelombang skit HAHAHAHAHAHAHA :D

AMANI :
tengs dear. nanti after wedding, i akan follow and keep track blog korang ek. cume sekarang ni busy menggila :(

SUMPIT :
sayam, kau dimana? di tanah melayu on my big day?

LEONORA :
haaaaaaaaaaaaaa mommy, sy pon soooka!

♥ hazlynda kushairi ♥ says:
at: 16 December 2010 at 20:17 said...

KECHIK :
meh la pinjam tangan aku sekali? aku tolong tuliskan utk ko. weh, nak buat pws kat studio tak? come come with me bebeh! kalau aku layan ko ssampai subuh kang, kompem tak tido!

si kecil says:
at: 16 December 2010 at 21:37 said...

pinjam tgn jugak. bestnya jadi org kretip2 ni.
studio kt mana weh? aku baru ckp ngn tunang aku smlm, ajak dia buat kt studio. hahaha..

♥ hazlynda kushairi ♥ says:
at: 16 December 2010 at 21:42 said...

KECHIK :
aku ni sangat memahami ko, boleh bace perbualan dari hati ke hati tunang ko HAHAHAHA :D kalau mau, nanti aku roger kawan aku. studio kt KL le, JB ade studio nawal je HEHE :D

ElyaElmo says:
at: 16 December 2010 at 22:48 said...

lyndaa..studio tu sediakan semua props kee? kat mana wehh??murah or mahal? or FOC...haha

0sh!Nz d' sen0r!ta says:
at: 16 December 2010 at 22:51 said...

tulisan kat pic no 4, 5 & 6 tu tulis sendri ke sis? giler cantik kot tulisan tangan serupa itu. heart it!!! kreatif la kak lynda ni. very envy! ehehehe.

si kecil says:
at: 16 December 2010 at 23:07 said...

hahahaha..tu la kan. ilebiu lah lynda. mahal tak weh? ko tau tak laki aku kate..buat pe byr ratus2 ngadap dinding putih. ciss..walopon aku xde la berseni sgt. dia lg tak berseni. hrp2 anak aku nanti masih boleh lukis org lidi. hahaha..

Girls Like Me says:
at: 16 December 2010 at 23:16 said...

hi linda, im not sure either u ingat i lagi or tak? anyway, ur pre wed pics mmg superb...and congrats, another 2 weeks babe...n mine tinggal lagi a month after urs..hehe...

act, i ada buat PWS kat studia, tp tak sebest you la, jeles i tgk...u pilih sape mua?
jgn tak tau, i tak book mua nikah lg..huahuahua...

Ren-da Bellezza says:
at: 17 December 2010 at 13:29 said...

haaaa..amek..
ni lah baru betol2 berguna pic pre weddd..bravo!

♥ hazlynda kushairi ♥ says:
at: 17 December 2010 at 16:28 said...

ELYA :
berminat sungguh kah ni? kalau nak, nanti aku work on that after wedding sbb buat masa ni, aku kelam kelibut.

OSHINZ :
kalau tulisan sendiri berdarah woh nak tulis 1-1 HAHAHA tu tulisan technology yg canggih zaman kini - gunakan aja :D

KECHIK :
anak2 ko nanti meh dtg umah aku, aku bukak kelas melukis gune komputer HAHAHAHAHA foc utk anak ko. weh, siyes ke nak studio pws mcm aku nih? kalau nak, aku leh work on this and check dengan rakan secomolot aku.

FAZ :
Fazzzzzzzzzzzzz ya ampon! sorry sangat sbb lame tak jenguk blog kamu :( its ok la babe, same je sume PWS cume i bergambo depan kawan sendiri tu yg tak segan HEHE :D MUA i amek Nasha, mmg MUA family HAHAHAHA takkan amek yg lain, hanya dia :D gila kamu tak book lagi? cargassssssssssss!!!!!!!!!!!!

ANELAN :
haaaaaaaaaaa hamek! gedix sgt aku ni nak pre wedding, kalau tak gune rase syg lak, penat aku menggedik nox!

nizabeba says:
at: 21 December 2010 at 10:13 said...

mek!!comey sesangat!! rase nak cubit2..HAHA.. x sbr nk jmp ko mek..insyaAllah..

Melati says:
at: 6 January 2011 at 10:47 said...

heheee i tak letih pun scroll down, dengan penuh harapan ada lagi PWS tapi alaa dah habis,.
semua pic comey! I sukaaa!

kaklong says:
at: 6 June 2011 at 16:45 said...

salam Puan Lynda...saya Cik Lynda...can we fren??
i baru je nak berjinak2 ke B2B ni..nampak mcm menarik la..heppi sangat..boleh tunjuk ajar..=)
majlis saya InsyaALLAH tahun depan..hope sampai ke hari yang dinanti dengan keredhaan..
Selamat Berkenalan..nk bgth...ur blog TERBAIK...hope jadi rujukan saya nnt..thnks yer..

Stalking Me!

Kamsahameeda!

Spread the love

"Spread love everywhere you go: first of all in your own house. Give love to your children, to your wife or husband, to a next door neighbour... Let no one ever come to you without leaving better and happier. Be the living expression of God's kindness; kindness in your face, kindness in your eyes, kindness in your smile, kindness in your warm greeting."

by Mother Theresa

RH Pre-Wedding

RH Pre-Wedding
We enjoyed the moment! Just smile and the pictures will be awesome!

RH Engagement

RH Engagement
It was in year 2009. A small celebration between two families :)

RH Wedding

RH Wedding
Our experience working independently for the big day which fell on a very auspicious date, 1.1.11 *smile*

RH Saranghae

RH Saranghae
A story of our humble abode.

RH Travelogue

RH Travelogue
“Traveling – it leaves you speechless, then turns you into a storyteller.” – Ibn Battuta

Tabung Gajah

Inspirations

Buddies

They blog on weddings

They call me, Lunda.

The Writer

My Photo
hazlynda kushairi
Nama pendek, Lynda ;)
View my complete profile

Alhamdulillah

Alhamdulillah
Terima kasih, 4Weddingku!

RH Journey

Daisypath Anniversary tickers

February 2016

February 2016
We are featured in Impiana February 2016

June 2011

June 2011
We are featured in Pengantin June 2011

May 2011

May 2011
We are featured in Pengantin May 2011

April 2011

April 2011
We are featured in Pengantin April 2011

March 2011

March 2011
We are featured in Pengantin March 2011