Search

.

Content

Tentang blog

Ini adalah blog peribadi saya. Segala pendapat yang dinyatakan adalah idea dan rekaan saya sendiri. Jangan menganggap bahawa anda mengenali saya kerana anda membaca blog ini secara kebetulan. Diharapkan anda menghormati sy dan tidak menjadi penyiasat psiko. Semua pandangan atau pendapat yang ditulis dalam blog ini adalah peribadi dan milik sy sepenuhnya. Sy berhak mengawasi agar menghormati sensitiviti, agama dan politik.

Terima kasih,
Hazlynda Kushairi


#Chanteks

Wednesday, 22 February 2012

Kurus? Masih belum kurus.

Assalammualaikum ;)

Iye..... Sy sedang cuba rajinkan diri untuk kemaskini blog tetapi malangnya hari ini sy sibuk dengan kelas sehingga petang.

Hari ini hari Rabu. Rabu tanpa berkata panjang ;)

Ini gambar yang diambil Sabtu lepas.

Reen kata saya sudah kurus, bila timbang semula, berat masih berat.


Dulu sebelum merealisasikan azam baru 2012, berat sy 60.5kg.

GEMOK kan? Sgt berat.

Minggu lalu sy timbang sudah 59kg tetapi sudah 2 minggu tidak bersenam sejak hujan selepas waktu kerja.

Berat naik mendadak lagi.

Bilalah saya nak berkongsi aktiviti sihat sy bersama kalian ek?

Jujurnya sy tidak punya banyak masa seperti dulu, tahun ini lebih komited di dalam tugasan harian dan mencari peluang pekerjaan di Selatan.

InsyaAllah nanti sy berkongsi cerita minggu sudah di Melaka ;)

9 komentar:

♥ balkidz_hunny ♥ says:
at: 22 February 2012 at 10:25 said...

Aku 65 kg turun 2kg, pastu naik balik. kahkah.

cha says:
at: 22 February 2012 at 10:32 said...

u takdela nampak gemuk sgt plus bawah 60kg tu masih dikira ok lg :)

erin moshimoshi says:
at: 22 February 2012 at 10:48 said...

slimmnye sis

LisaLisut says:
at: 22 February 2012 at 11:19 said...

efek kurus tu yg penting.haha. i 57kg.lg 2kg nk kejar u.eh xboleh nt kene minum air gula.hahaha.

review psl melaka tu plis

ceklala says:
at: 22 February 2012 at 13:29 said...

yang penting sihat sayang :)

Reen Tart Nenas says:
at: 22 February 2012 at 17:25 said...

ambooiii malu ai hoke u buat post semata-mata utk ai. seriusss ai terharu. ke camner? babe, nampak kurus. tp berat masih sama, itu normal :p

mysara says:
at: 22 February 2012 at 18:11 said...

nk bersenan yang berat punggung tu..hehe

Fatin Nadia says:
at: 24 February 2012 at 21:47 said...

Ziarah..^^

hurmm.. tak da la nampak gemuk.. bmi berapa?? cam okay je.. sedang2.. tak gemuk sgt, tak kurus sgt..

mimie says:
at: 28 February 2012 at 22:27 said...

jom jogging kt taman layang2 tp weekend je le...;-)

Stalking Me!

Kamsahameeda!

Spread the love

"Spread love everywhere you go: first of all in your own house. Give love to your children, to your wife or husband, to a next door neighbour... Let no one ever come to you without leaving better and happier. Be the living expression of God's kindness; kindness in your face, kindness in your eyes, kindness in your smile, kindness in your warm greeting."

by Mother Theresa

RH Pre-Wedding

RH Pre-Wedding
We enjoyed the moment! Just smile and the pictures will be awesome!

RH Engagement

RH Engagement
It was in year 2009. A small celebration between two families :)

RH Wedding

RH Wedding
Our experience working independently for the big day which fell on a very auspicious date, 1.1.11 *smile*

RH Saranghae

RH Saranghae
A story of our humble abode.

RH Travelogue

RH Travelogue
“Traveling – it leaves you speechless, then turns you into a storyteller.” – Ibn Battuta

Tabung Gajah

Inspirations

Buddies

They blog on weddings

They call me, Lunda.

The Writer

My Photo
hazlynda kushairi
Nama pendek, Lynda ;)
View my complete profile

Alhamdulillah

Alhamdulillah
Terima kasih, 4Weddingku!

RH Journey

Daisypath Anniversary tickers

February 2016

February 2016
We are featured in Impiana February 2016

June 2011

June 2011
We are featured in Pengantin June 2011

May 2011

May 2011
We are featured in Pengantin May 2011

April 2011

April 2011
We are featured in Pengantin April 2011

March 2011

March 2011
We are featured in Pengantin March 2011